اهمیت رضایت مشتری

  • Photo of رضایت مشتری با سی آر ام

    رضایت مشتری با سی آر ام

    اهمیت رضایت مشتری با  سی آر امپیش از این مطلب برای شما بسیار درباره سی آر ام و ویژگی های آن و همچنین اهمیت مشتری مداری با شما صحبت کرده ایم اما در ادامه این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که رضایت مشتری با سی آر ام چه رابطه ای دارد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما به عنوان یک  فرد و برند موفق برای جلب مشتری ها خود بسیار مهم و مفید خواهد بود.۱٫ رضایت مشتری چیست؟هر مشتری پس از دریافت خدمت یا خرید و استفاده از یک کالا ممکن است به طور کلی راضی و یا ناراضی باشد. پرسش این است که رضایت چیست و رضایت مشتری چگونه ایجاد می شود. در پاسخ باید گفت رضایت احساس مثبتی است که در فرد پس از استفاده از کالا یا دریافت خدمات ایجاد می‌شود احساس مورد نظر از تقابل انتظارات مشتری و عملکرد عرضه کننده به وجود می آید.گروه تبلیغاتی بزرگی این افتخار را دارد که با ارائه خدمات بسیار زیادی با شما همراه باشد.شما میتوانید در ادامه با برخی از این خدمات آشنا شوید:طراحی تراکت چاپ تراکتاگر کالا و خدمات دریافت شده از جانب مشتری هم سطح انتظارات ارزیابی شود در او احساس …

    بیشتر بخوانید »
" مشاوره / سفارش "0936-810-5297
بستن