🌟 ۸ عنوان تاثیر گذار در تبلیغ نویسی 🌟

هشت عنوان موثر در تبلیغ نویسیپیشتر بسیار در مورد شیوه های موثر در تبلیغات صحبت کرده ایم اما در ادامه این مطلب برای شما خواهیم گفت که یکی از مهمترین موارد در امر تبلیغات را میتوان عنوان موثر دانست.در ادامه شما را با برخی از این عناوین آشنا خواهیم کرد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.۱- عنوان های بی واسطهاین عنوان موثر  به طور مستقیم و بدون استفاده از جناس و ایهام و معانی پنهانی و آرایه های ادبی، پیشنهاد فروش را مطرح میکنند، مانند: «بلوزهای نخ ابریشم خالص با ۴۰% تخفیف» . همانطور که می بینید این تبلیغ به طور مستقیم با شما وارد صحبت می شود. برخی از خرده فروشان برای تبلیغ کالای خود از تبلیغ های روزنامه استفاده می کنند و بدون واسطه وارد صحبت می شوند و مشتریان را به فروشگاه  خودجذب می کنند.گروه تبلیغاتی بزرگی این افتخار را دارد که با ارائه خدمات بسیار زیادی با شما همراه باشد.شما میتوانید در ادامه با برخی از این خدمات آشنا شوید:طراحی تراکت چاپ تراکت۲- عنوان با واسطهاین عنوان منظور خود را به صراحت اعلام نمی کند.بنابراین  کنجکاوی خواننده را برمی انگیزد تا  پاسخ های خود را در متن تبلیغ بیابد .مثلا یک عنوان موثر با واسطه برای دستگاه مخلوط کننده صنعتی چنین است : «ده میلیون، به یک، ما می توانیم آن را مخلوط کنیم.» شاید در ابتدا متحیر شوید اما سپس با خواندن متن متوجه خواهید شد که «ده میلیون به یک» اشاره به قدرت مخلوط کننده دارد که می تواند دو سیال را یکی به غلظت ۱۰ میلیون برابر دیگری با یکدیگر مخطوط کند. بنابراین شما ناچار به خواندن دوباره ی متن هستید تا معانی مضاعف آن را دریابید.۳- اخباراگر درباره ی محصول خود خبرهایی دارید، لازم است که در عنوان تبلیغ آن ها را مطرح کنید. این خبرها می توانند کاربرد جدیدی برای یک محصول قدیمی،  پیشرفت هایی را که در ساخت یک کالا در نظر گرفته شده و یا وعده ی ارائه ی یک کالای جدید، را به خواننده بدهند.به نمونه های زیر توجه کنید:«سرانجام، یک گردش دریایی بر روی دریای کارائیب، درست به خوبی وعده هایی که در بروشور آن داده شده است.»                   (خطوط نروژ-آمریکا)«مدل های پیشرفته کامپیوترهای قابل حمل، ارزش بردن به هر جایی را دارند»    (شرکت اپل)عنوان موثر تبلیغ  خطوط نروژ-آمریکا علاوه بر ارائه خبر، جذابیتی نیز دارد، چرا که به موقعیت خواننده تاکید دارد. قطعا همه ما با بروشور هایی که پر از به ما وعده های متعدد بوده است که هیچ کدام هم واقعیت نداشته برخورد داشته ایم و دچار ناامیدی شده ایم . اما این خطوط با تاکید بر واقعیتی که نزد همه ی مردم تایید شده مورد استقبال قرار می گیرد.جملات موثر در تبلیغ نویسی۴- چگونهکلمه ی چگونه نقش یک معجزه ی واقعی را در عنوان های کتاب ، مقاله ها ، مجله ها، و عنوان های تبلیغاتی، ایفا می کند . عده ای از نویسندگان معتقدند که اگر با این کلمه عنوان را آغاز کنید، سایر کلمه ها را هم  درست انتخاب می کنید.عنوان موثر هایی که با «چگونه» راه حلی برای مسائل تان ، رهنمودی درست و مناسب و وعده ی اطلاعاتی دقیق و جامع  ، را به شما عرضه می کنند. «چگونه می توان در ۳۰ روز سیگار کشیدن را ترک کرد؟ وگرنه پول تان را پس بگیرید.»«چگونه می توان سریع تر و بهتر نوشت؟»«چگونه می توان یک مهمانی ساده را به یک ضیافت مبدل ساخت؟»۵- پرسشهنگامی که در عنوان موثر  یک تبلیغ پرسشی را مطرح می کنید باید پرسشی قاطع باشد تا بتواند کنجکاوی خواننده را برای جست وجوی آن برانگیزد .به این نمونه ها توجه فرمایید:«آیا شما هم با یکی از این مشکلات تزئین منزل روبه رو شده اید؟»       (یک شرکت تولید کننده فرش)«آیا حتی زمانی که در خانه تنها هستید، در دستشویی را می بندید؟»   (یک مجله روانشناسی)شما میتوانید در ادامه و با کلیک بر روی لینک های زیر با برخی از مهمترین خدمات گروه تبلیغاتی بزرگی همراه باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سایت نیز میتوانید به بخش درباره ما مراجعه کنید.پخش تراکتاجرای سمپلینگ و پروموشن

پخش تراکت بزرگی

پخش تراکت مجموعه بزرگی

  • چسبان
  • مویرگی
  • مردمی (دادزن)
  • پخش تراکت انتخاباتی
  • نمایشگاه ها
  • رستوران و کافی شاپ ها
  • حوزه هنر
  • بیمه و سازمان های دولتی
  • حوزه درمان
  • توزیع تراکت آموزشگاه ها
  • افتتاحیه ها
  • سالن ها و کلینیک های زیبایی

2. مشاوره تبليغاتي مجموعه بزرگي

  • ✔️ آناليز كسب و كار شما با تراكم منطقه اي
  • ✔️ آناليز كسب و كار شما باتوجه به نياز عرضه و تقاضا
  • ✔️ ارائه راهكارهاي مناسب جهت شيوه درست تبليغات
  • ✔️ آموزش هاي اوليه تجارت ( رنگ شناسي ، اصول تبليغات ، ارتباط و نظم ، پخش تراکت و … )
  • ✔️ برنامه ريزي تبليغاتي با توجه به بودجه مورد نظر
  • ✔️ آناليز كارشناسي شده براي قيمت گذاري جذاب بازار
  • ✔️ آموزش هاي اوليه برخورد با پرسنل و مشتري

3. نصب حرفه ای پوستر

  • نصب در محل های پر تردد
  • نصب با اسپری و چسب کاغذی

۸ عنوان تاثیر گذار در تبلیغ نویسی

پخش تراکت تخصصی مجموعه بزرگی با بهره گیری از فناوری های نوین و برنامه ریزی مدبرانه و استفاده از نیروی انسانی متخصص و با انگیزه جوان و کارامد سعی در پر کردن خلا تبلیغاتی و جذب مشتری برای مجموعه های طرف قرارداد خود دارد.

پخش تراکت

پخش تراکت بزرگی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

" مشاوره / سفارش "0936-810-5297
بستن