🌟 چه مواردی در تراکت باید نوشته شود؟ 🌟

عنوان نویسی در تراکتتراکت تبلیغاتی فقط به یک دلیل ایجاد می شود و آن هم جذب هر چه بیشتر مخاطب، مشتری و در نتیجه افزایش فروش است.

یک مورد مهمی که نباید فراموش کنید این است که نوشتن تیتر یعنی اینکه شما حدود ۸۰ درصد کار را انجام داده اید اما نکته اینجاست که تیتر و عنوانی که نتواند جذابیت خاصی داشته باشد و یا اینکه نتواند انگیزه ای را در خواننده ایجاد کند، به منزله این است که انگار ۸۰ درصد پول سرمایه گذاری خودتان را هدر داده اید و متأسفانه این یکی از اشتباهات فاحشی است که خیلی از آگهی دهنده ها روی تراکت تبلیغاتی و دیگر آگهی های تبلیغاتی انجام می دهند.

راهنمای انتخاب عنوان تراکت تبلیغاتییکی از نکات مهم و صد البته مشترکی که بین تمامی این موارد وجود دارد، انتخاب یک تیتر و عنوان مناسب است. در واقع یکی از عناصر مهم در یک آگهی و تراکت تبلیغاتی همان تیتر یا عنوان آن است که معمولاً تعداد اشخاصی که فقط تیتر یک آگهی تبلیغاتی را مطالعه می کنند به نسبت اشخاصی که متن آگهی را هم مطالعه می کنند، بیشتر است.

در حقیقت ما در این مقاله قصد داریم ۹ اعتراف کاملاً واقعی از شخصی به نام دیوید اگیلوی که در کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی بیان کرده را برای شما بازگو کنیم. به طور حتم مطالعه این مقاله می تواند دید شما را نسبت به نوشتن یک عنوان زیبا و جذاب برای تراکت تبلیغاتی عوض کند.

این نوع تبلیغات می تواند در برگیرنده اطلاعات مهمی باشد که ما را در جذب مخاطبین بیشتر کمک می کند و می تواند توسط پیام کوتاه، بنرهای اینترنتی، تراکت تبلیغاتی، بروشور و حتی وب سایت شما در اختیار مخاطبین قرار بگیرد. اما عنوان نویسی برای تراکت یکی از مهمترین عوامل در طراحی تراکت است.

به طور مثال اگر محصول شما برای کودکان ساخته شده است می توانید در عنوان یا تیتر تراکت، مادران را مخاطب خودتان قرار دهید. البته سعی کنید در این مورد افراط بیش از حد به خرج ندهید چرا که ممکن است موجب شود که حتی اشخاصی که مخاطبین هدف شما هستند تمایلی به مطالعه آگهی از خودشان نشان ندهند.

عنوان نویسی در تراکت تبلیغاتیمورد اول: تیترها در تراکت تبلیغاتی همان دروازه های ورود مشتری هستندهمان طوری که بیان کردیم عنوان نویسی برای تراکت یک دروازه برای ورود مشتری و مخاطب به حساب می آید و باید طوری نوشته شود که آنها را میخکوب و مجذوب خودش کند و برای این کار می توانید نام گروه مخاطب تراکت تبلیغاتی را هم ذکر کنید.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تراکت پخش کن ها با ما تماس بگیرید.مورد دوم: عنوان باید ایجاد انگیزه کندتیتر و عنوانی که نتواند در خواننده ایجاد انگیزه و شور و اشتیاق کند متأسفانه به هیچ دردی نمی خورد. پس سعی کنید در انتخاب آن دقت کنید و به گونه ای این عنوان را بنویسید که خواننده انگیزه ای برای مطالعه تراکت تبلیغاتی از خودش نشان دهد.

بنابراین عنوان نویسی برای تراکت بسیار مهم است. این درست است که مخاطبین و مشتریان همیشه به دنبال یک محصول جدید هستند اما اگر از قدرت کلماتی مانند هیجان انگیز، جدید، فوق العاده، بی نظیر و غیره در تیتر و عنوان تراکت تبلیغاتی خودتان استفاده کنید هم آن را جذاب تر خواهید کرد و هم قدرت آن را بیشتر می کند.

عنوان نویسی برای تراکت امری بسیار مهم است.مورد سوم: از قدرت کلمات استفاده کنیدانتخاب بهترین تیتر تراکت تبلیغاتییکی از نکاتی که می تواند همیشه به تراکت تبلیغاتی شما بوی جدید بودن و تازگی بدهد این است که از قدرت کلماتی استفاده کنید که بیشترین تأثیر را روی مخاطبین می گذارد حتی اگر محصول یا خدماتی که ارائه می دهید یک محصول شناخته شده و قدیمی باشد.

حتی اگر محصول یا خدمات تان قدیمی هم باشد از قدرت کلمه ای مانند جدید استفاده کنید. این کار باعث می شود یک انگیزه در مخاطبین ایجاد شود که برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنند. پس حتماً از قدرت کلمات این شکلی استفاده کافی را ببرید.

پس پیشنهاد می کنیم حتماً از آنها استفاده کنید.از جملهچیزی که به دنبالش بودید…چگونه می‌توان…دلخواه همه …سریع و آسان …معجزه‌وار …تحول …تغییر دائمی …تضمین …در آینده‌ای نه چندان دور …با معرفی …به تازگی در جمع …حیرت انگیز …تراکت و عنوان مناسب برای آنمورد پنجم: نام برند تجاری تان را در تیتر تراکت تبلیغاتی ذکر کنیددر بالا به این موضوع اشاره کردیم که تعداد اشخاصی که فقط تیتر و عنوان تراکت تبلیغاتی را مطالعه می کنند به نسبت اشخاصی که تمامی متن تراکت را مطالعه می کنند، بیشتر است.

مورد چهارم: بهره بردن از کلمه های اعجاز آور در تراکت تبلیغاتیبهترین عنوان برای تراکت های تبلیغاتیاحتمالاً کلمات و جملاتی که در زیر بیان می کنیم را بارها و بارها در عناوین و تیترهای تراکت تبلیغاتی دیده اید و این درست است که این کلمات و جملات تکراری هستند اما به خاطر همین تکراری بودن شان، معجزه می کنند.

پس حتماً به نام برند تجاری تان و همچنین محصول یا خدماتی که قرار است معرفی کنید، اشاره کنید.عنوان نویسی برای تراکت را بسیار مورد توجه قرار دهید.مورد ششم: گاهی اوقات نباید نگران طولانی شدن تیتر آگهی تان باشیداین درست است که هر چه عنوان تراکت تبلیغاتی کوتاه تر باشد بهتر می تواند معنا و مفهوم را به مخاطب منتقل کند اما در برخی اوقات شما به دنبال محقق شدن یک سری اهداف خاص هستید که فقط با طولانی کردن تیتر به آن می رسید.

یکی از دلیل هایی که باعث می شود این افراد اقدام به کلک زدن مخاطبین خود کنند این است که سرعت عبور چشم به هنگام مطالعه یک تیتر تراکت تبلیغاتی زیاد است و به نوعی قادر به تحلیل و تفسیر واژه های قدیمی نیستند. پس سعی کنید تیتر آگهی تبلیغاتی تان را بسیار واضح و روشن بیان کنید آن هم بدون هیچ دوز و کلکی.چگونه عنوان تراکت مناسب بنویسیممورد هشتم: از کلمات و افعال منفی در عنوان آگهی تبلیغاتی تان استفاده نکنیدبه کار بردن افعال و کلمات منفی می تواند تأثیرات منفی در فروش شما داشته باشد و حتماً سعی کنید این افعال را با افعال و کلمات مثبت جایگزین نمایید.

پس در این طور مواقع نباید نگران طولانی شدن تیتر آگهی تان باشید چرا که درصد اشخاصی که تیتر را مطالعه می کنند، بیشتر می شود.مورد هفتم: هرگز از خطای دید در تیترنویسی تراکت تبلیغاتی استفاده نکنیدمتأسفانه برخی از افراد سعی می کنند در عنوان نویسی برای تراکت به مخاطبین کلک بزنند و با به کار بردن روش خطای دید و یا با به کار بردن کلمات چند وجهی، آنها را گمراه کنند و در واقع این نوع کارها غیر حرفه ای و کاملاً فریبنده است.

یکی از دلیل های این امر این است که به علت خطای دید ممکن است به گونه ای دیگر خوانده شود چرا که هر کلمه می تواند یک بار معنایی مثبت یا منفی جداگانه ای داشته باشد و برای انتخاب تیتر تراکت تبلیغاتی در پخش تراکت باید به این موارد دقت داشته باشید.

پس تا جایی که می توانید هم عنوان تراکت تبلیغاتی و هم متن آنها را ساده و روان و قابل درک بنویسید.

مورد نهم: هرگز عناوین را به صورت رمزگونه ننویسیدمخاطبینی که عناوین تراکت تبلیغاتی را مطالعه می کنند وقت زیادی برای درک آن ندارند پس سعی نکنید حس کنجکاوی آنها را برانگیخته کنید که به دنبال رمزگشایی عنوان آگهی شما باشند و امکان دارد از مطالعه کل متن خودداری کنند.

پخش تراکت بزرگی

پخش تراکت مجموعه بزرگی

  • چسبان
  • مویرگی
  • مردمی (دادزن)
  • پخش تراکت انتخاباتی
  • نمایشگاه ها
  • رستوران و کافی شاپ ها
  • حوزه هنر
  • بیمه و سازمان های دولتی
  • حوزه درمان
  • توزیع تراکت آموزشگاه ها
  • افتتاحیه ها
  • سالن ها و کلینیک های زیبایی

2. مشاوره تبليغاتي مجموعه بزرگي

  • ✔️ آناليز كسب و كار شما با تراكم منطقه اي
  • ✔️ آناليز كسب و كار شما باتوجه به نياز عرضه و تقاضا
  • ✔️ ارائه راهكارهاي مناسب جهت شيوه درست تبليغات
  • ✔️ آموزش هاي اوليه تجارت ( رنگ شناسي ، اصول تبليغات ، ارتباط و نظم ، پخش تراکت و … )
  • ✔️ برنامه ريزي تبليغاتي با توجه به بودجه مورد نظر
  • ✔️ آناليز كارشناسي شده براي قيمت گذاري جذاب بازار
  • ✔️ آموزش هاي اوليه برخورد با پرسنل و مشتري

3. نصب حرفه ای پوستر

  • نصب در محل های پر تردد
  • نصب با اسپری و چسب کاغذی

چه مواردی در تراکت باید نوشته شود؟

پخش تراکت تخصصی مجموعه بزرگی با بهره گیری از فناوری های نوین و برنامه ریزی مدبرانه و استفاده از نیروی انسانی متخصص و با انگیزه جوان و کارامد سعی در پر کردن خلا تبلیغاتی و جذب مشتری برای مجموعه های طرف قرارداد خود دارد.

پخش تراکت

پخش تراکت بزرگی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

" مشاوره / سفارش "0936-810-5297
بستن