🌟 پخش تراکت در تهران 🌟

وقتی اکنون در حال مطالعه این مقاله هستید یعنی به دنبال بهترین راه ها و البته بهترین افراد برای پخش تراکت در تهران هستید. به شما تبریک می گویم؛ چون در جای درستی قرار دارید

همچنین تیم بزرگی آماده است با بهترین شیوه ها و بیشترین کیفیت، تراکت های شما را توزیع کند و در این امر به شما کمک کند.

چرا که ما در این مقاله قرار است ابتدا به شما بهترین مناطق تهران برای پخش تراکت را به شما معرفی کنیم و بعد هم شیوه های مناسب آن را بیان کنیم.

این شهر گستردگی زیادی دارد و مناطق شمالی و غربی تهران اوضاع مطلوبی برای فروش محصول و یا خدمات وجود دارد. اغلب سرمایه گذاری های تبلیغی برای همین مناطق انجام می شود و از توان خرید بالای مردم استفاده خوبی می کنند. کسی که قصد توزیع اوراق تبلیغی را دارد، اگر به مناطق عرضه آشنایی داشته باشد بسیار موفق تر است، زیرا ممکن است کوچه هایی که ممکن است در دید عام نباشد را شناسایی کند.

شهر تهران چون بسیار پر جمعیت می باشد، شرایط مناسبی برای تبلیغات دارد. در واقع تهران به دلیل جنبه اداری و تجاری بالا پتانسیل بالایی برای کارمندان و کارگران دارد و معمولاً از شهرستان های مختلف جذب این شهر می شوند. از این رو توزیع تراکت در تهران به شدت محبوب بین کسب و کار ها محبوب شده است. پخش تراکت در تهران به شما کمک می کند تا یک چهارم جمعیت ایران را پوشش دهید و به آنها خدمات دهید.

اما از پروموتر ها نمی توان خیلی انتظار داشت و بهتر است زیاد حساسیت نشان ندهید، زیرا ممکن است آن ها نیز به همان اندازه به شما ضرر برسانند.
قبل از مطالعه ادامه مقاله حتماً صوت زیر را که درباره پخش تراکت به صورت تخصصی در تهران است را هم گوش کنید.

تهران به دلیل جنبه اداری و تجاری بالا مکان بسیار خوبی برای پخش تراکت است
پخش تراکت در تمام نقاط تهران
اگر فرض هم بگیریم که شما بتوانید بهترین مناطق پخش تراکت در تهران را شناسانی و تمام مناطق آن را برگه تبلیغی توزیع کنید، چیزی قریب به ۷۰ درصد سرمایه خود را هدر داده اید. و می توان گفت که اگر این مقدار از سرمایه صرف تبلیغات هدفمند می شد، قطعا سرمایه گذاری شما خروجی خوبی داشت.
اگر شما قصد پخش تراکت در سطح تهران را دارید، بهتر است ابتدا بازار هدف خود را شناسایی کرده و با تحقیقات محلی متوجه شوید که بهتری مناطق پخش تراکت در پایتخت کدام محله ها می باشد.
مثلاً اگر کار شما انجام خدمات نظافتی و خدماتی باشد نمی‌توان برای آن محدودیت جغرافیایی تعیین کرد و مناطق پخش تراکت شما تمام منازل و اداره ها، شرکت ها و… در سطح شهر می باشد. مگر آن که شما بخواهید یک منطقه جغرافیایی خاص را تحت پوشش خود قرار دهید. اما اگر کار شما پخش و توزیع پوشاک به صورت عمده باشد، باید تراکت های تبلیغاتی خود را در مناطقی  که بیشترین پوشش فروشگاهی از جمله پوشاک را دارا می باشد توزیع کنید.
با این حال در ادامه قصد داریم به شما بگوییم که برای:
پخش تراکت در شمال تهران
پخش تراکت در غرب تهران
پخش تراکت در شرق تهران
پخش تراکت در جنوب تهران
پخش تراکت در مرکز تهران
کدام مناطق بهتر و به صرفه تر برای پخش تراکت هستند و در واقع بیشترین بازدهی را به شما می دهند.

1. پخش تراکت در شمال تهران
همان طور که می دانید مناطق کوهستانی تهران مرفه ترین منطقه در شهر می باشد، در نتیجه پخش تراکت در شمال تهران احتمال گرفتن بازخورد بیشتری توسط مردم دارد. به شرطی که کالا و یا خدمات شما کیفت لازم را داشته باشد و با استراتژی درستی در این منطقه تبلیغات خود را انجام دهید. همانطور که مردم شمال شهر پول خوبی می دهند، خیلی به کیفیت و قیمت آن توجه می کنند. اگر قیمت بیشتر از کیفیت لازم باشد، به هیچ عنوان پولی بابت آن خرج نخواهند کرد! پس خیلی دقت کنید و سعی کنید کالای با کیفیت هم تولید کنید.
اگر در محله های پایین تر و متوسط نتیجه نگرفته اید، می توانید در شمال پایتخت پر قدرت شروع به کار کردن کنید. اما در اصل اگر فروشنده یا کاسب خوبی نباشید، در هیچ جا نمی توانید پیشرفت کنید حتی اگر کل دنیا را پر از تبلیغات کنید. اگر بیل گیتس گفته است که:

90% سرمایه را باید صرف تبلیغات کرد و با 10 درصد یک کار راه انداخت

منظورش از کار، واقعاً یک کار با کیفیت و تمیز است. حال آنکه خیلی افراد کلی سرمایه برای تبلیغات می کنند، اما کیفیت محصولشان بسیار ضعیف است و به هیچ وجه موفق نمی شوند. یا اگر کسی محصولی دارد یا تولید می کند که به درد هیچ کس نمی خورد هر چقدر هم که تبلیغ کند باز بی فایده است.
اگر می خواهید درباره پخش تراکت در شمال پایتخت بیشتر بدانید و اطلاعات جامع تری درباره محله های معروف و مناسب آن ها داشته باشید، به مقاله پخش تراکت در شمال تهران مراجعه کنید.

2. پخش تراکت در غرب تهران
در مناطق غربی استان تهران فعالیت های اقتصادی زیادی وجود دارد؛ از جمله املاک، سالن های زیبایی، دندانپزشکی و … که این امر باعث شده است تا افراد به سمت پخش تراکت در غرب تهران کشیده شوند. تراکم جمعیت این منطقه به دلیل مراکز خرید، نمایشگاه ها و ادارات بیش از مناطق دیگر این شهر می باشد. نمونه بارز این مثال مرکز خرید کورش در اتوبان ستاری می باشد که عصرها بسیار شلوغ می شود.
با همه شلوغی و ازدحامی که در منطقه غرب وجود دارد، هنوز پتانسیل زیادی برای پخش تراکت در غرب تهران وجود دارد. از جمله کلاس موسیقی در فردوس غرب که تقریباً آنچنان وجود ندارد. این بهترین فرصت برای شما می باشد که با توجه به نیاز این منطقه کسب و کاری ایجاد کنید و با تبلیغات، بازار آن منطقه را در دست تان بگیرید. چسبان و انداختن درب منازل کمک خیلی زیادی در کنار پخش تراکت ساعتی به شما می کند.
نوجوان های دهه 80  می توانند مخاطب هدف کارت های تبلیغی شما باشند و مشتری های ثابت برای محصول یا خدمات شما باشند. چرا که با وجود این که فروشگاه های بسیار شوغی در این منطقه وجود دارد، اما با همه زیاد خرید صورت نمی گیرد. زیرا نوجوان ها و جوان ها بیشتر به دلیل خوش گذرانی به اینجا می آیند.
افرادی که عملاً از پارکینگ برای خرید به فروشگاه می روند، مهم ترین مخاطبین شما هستند. پس اگر قرار است برگه تبلیغی عرضه شود، بهتر است جلوی پارکینگ توزیع گردد نه جلوی درب اصلی مرکز خرید که تردد زیاد است.
اگر می خواهید درباره مناطق غربی تهران و شیوه های پخش تراکت در آن بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنم حتماً مقاله پخش تراکت در غرب تهران را هم مطالعه کنید.
3. پخش تراکت در شرق تهران
پخش تراکت در شرق تهران هم از اهمیت تبلیغی بالایی برخوردار است. این منطقه محله آرامی می باشد اما در عین حال جمعیت زیادی دارد و کسب و کار های فراوانی در حال فعالیت هستند. اما شیوه های تبلیغی را معمولاً خوب رعایت نمی کنند. پس این عامل یک فرصت برای کسانی که است که می خواهند کسب و کار شان را شروع کنند و یا کسانی که قصد رونق کارشان را به صورت حرفه ای و گسترده دارند. توزیع اوراق تبلیغی در این بخش در مقایسه با همه شهر های دیگر متفاوت است، تنها دلیلش هم وجود رقبای زیاد می باشد. پس برای شروع یک تغییر درست و حسابی شما به یک برنامه احتیاج دارید.
پخش تراکت در شرق تهران مانند مناطق شمالی هم می باشد؛ زیرا محله آرامی است با تراکم جمعیت کم اما هدفمند. این منطقه نیز جز محله هایی است که مردم توان خرید دارند به شرطی که جنس یا خدمات مورد نظر ارزش خرید داشته باشند. پس باید با دقت نظر بالا به سراغ تبلیغات رفت. حال هر چقدر هوشمندانه تر باشد، خروجی بهتری هم خواهد داشت.
برای این که با مناطق شرقی استان تهران هم برای پخش تهران آشنا شوید، حتماً مقاله پخش تراکت در شرق تهران را مطالعه کنید.
مردم شرق تهران همان قدر که پول خوبی برای خرید می دهند انتظار کیفیت بالایی هم دارند
4. پخش تراکت در جنوب تهران
شما در جنوب استان تهران با 8 شهرستان اصلی مواجه می شوید:
اسلامشهر
رباط کریم
چهاردانگه
پرند
شهرری
بهارستان
بازار تهران
یافت آباد
از میان این 8 شهرستان، اسلامشهر بازار تجاری قوی ترین نسبت به بقیه دارد و محل مناسب تری برای سرمایه گذاری می باشد. از جمله این سرمایه گذاری، پخش تراکت در اسلامشهر می باشد که بتوانید این محله را از تبلیغات خود پوشش دهید.
درست است که مناطق دیگر تهران از نظر مالی خیلی بهتر از جنوب استان می باشند، اما شیوه درست سرمایه گذاری در این محله شاید پر سود تر از هر کسب و کاری باشد. محله های جنوبی که شامل شهرک های صنعتی نیز هستند بخش عمده ای از فعالیت اقتصادی در حوزه تولید را انجام می دهند. همچنین می توان به زمین های کشاورزی اشاره کرد که در مرکز شهر اجازه فعالیت ندارد.
از جمله ویژگی های مردم جنوب این استان موضع نگرفتن در برابر تراکت و یا تبلیغات است که این اتفاق هرگز در مرکز و یا شمال شهر نمیفتد. شاید همین امر باعث شده که با وجود توان خرید کم مردم، پخش تراکت در جنوب تهران برای شما مناسب باشد.
برای آشنایی بیشتر با مناطق جنوبی پایتخت، مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را هم به شما توصیه می کنم.
پخش تراکت در اسلامشهر تهران
5. پخش تراکت در مرکز تهران
اگر بخواهیم بی پرده حرف بزنیم، مرکز شهر برای قشر فرهنگیان و دانشجویان گرد آوری شده است. یعنی بیشتر جمعیت هدف مختص به این افراد می باشد. از معروف ترین آن ها می توان به میدان انقلاب و میدان ولیعصر اشاره کرد.
البته میدان ولیعصر مختص دانشجویانی است که به کافه رستوران علاقه دارند و قصد کنار هم بودن در این مکان را دارند. اما میدان انقلاب اسلامی صرفا برای معاشرت های فرهنگی و آموزشی تعبیه شده است که بسیار بازار پر رونقی دارد.
با وجود دانشگاه های معروف در این محله ها، این منطقه عملاً جوان پسند است. مرکز پایتخت از قدیم الایام پر جمعیت بوده است تا به امروز، اما در زمان پهلوی دانشجویان بازار داغی در این منطقه را نداشته اند. حال این محله با وجود ایستگاه های مترو و BRT ورودی های خوبی برای توزیع اوراق تبلیغاتی را برای شما مشخص کرده است. که شما با شناسایی این ورودی ها زودتر به همه دانشجویان، استادان و معلمان دسترسی خواهید داشت. چون به دلیل طرح ترافیک عبور و مرور وسیله نقلیه تقریبا غیر ممکن است و تنها گزینه فقط حمل و نقل عمومی می ماند.
پیشنهاد می کنم با مطالعه مقاله پخش تراکت در مرکز تهران ، با ویژگی های این منطقه هم به خوبی آشنا شوید.

پخش تراکت در کرج
شاید بازار توزیع تراکت در کرج آن طور که تهران داغ است نباشد، اما بعد از پایتخت، شهر کرج می باشد که در امر تبلیغات حرف اول را می زند. دلیلش هم کارخانه ها، دانشگاه ها و کارگاه های صنعتی می باشد که تولید و اشتغال فراوانی داشته است.
همچنین شما می توانید از تهرانی هایی که به کرج برای کار می روند بهرمند بشوید. توزیع تراکت در کرج از جمله تبلیغاتی است که شامل کافه رستوران های جلوی دانشگاه ها و کارگاه های صنعتی می شود.
همچنین فرودگاه کرج از جمله مکان هایی می باشد که مشتریان توریستی به شما هدیه می دهد و شما می توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید. توریست ها معمولاً به هتل، رستوران و و مکان های تفریحی احتیاج دارند که شما می توانید با توزیع تراکت هایتان جلو فرودگاه مشتریان مربوط به کسب و کار خودتان را جذب کنید. اما شاید هیچ تبلیغی بهتر از تبلیغ در محله خودتان برای افراد بومی نباشد، زیرا هنوز بازار آن منطقه را بدست نیاورده اید و بهتر است برای مردم آن اطراف برنامه ریزی کنید.
تراکت پخش کن کیست؟
ما در بخش قبل مدام درباره تراکت پخش کن صحبت کردیم. اما تراکت پخش کن یا پروموتر دقیقاً به چه کسی می گویند؟!
به پخش کننده تراکت، تراکت پخش کن یا کارت پخش کن می گویند.
نکته مهم اینجاست که چون این حرفه کارشکنی های زیادی دارد، نباید مستقیم با توزیع کننده کارت یا تراکت ارتباط برقرار کرد؛ زیرا با این کار مسؤلیت عرضه تراکت بر عهده صاحب کسب و کار می باشد. پس بهتر است با شرکت های حرفه ای و موفق قرارداد بست تا آن ها اوضاع را مدیریت کنند.
دلیل این که مدیریت شرکت های تراکت پخش کنی برای این کار بهتر است، این است که آن ها معمولاً از افراد توزیع کننده تراکت سفته و کارت ملی می گیرند. (مانند شرکت بزرگی) زیرا همین سفته و کارت ملی در صورت کارشکنی پروموتر و مفقودی تراکت، جبران خسارت خواهد کرد.
البته برخی از عرضه کننده های کارت های تبلیغی، با قیمت های بسیار کم نیز کار انجام می دهند و کسب و کار ها را وسوسه می کنند. اما دقت کنید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و مسلماً به کیفیت مطلوبی که انتظارش را دارید نخواهید رسید.
پیشنهاد می کنم با مطالعه مقاله تراکت پخش کن حرفه ای در تهران ،با این ویژگی ها بهتر هم آشنا شوید.
تراکت پخش کن کیست
شرکت پخش تراکت
همان طور که می دانید برای انجام کار های بزرگ باید با افراد بزرگ کار کرد؛ حالا چه آن ها جزء کارمندان شما باشند و یا بخواهید با آن ها همکاری کنید.
اگر بخواهیم از دور به این ماجرا نگاه کنیم، طبیعی است که کار کردن مستقیم با پروموتر به نتیجه نمی رسد. اگر شما حتی هزار عدد تراکت هم داشته باشید باید آن را به شکل اصولی توزیع کنید. طبیعی است که اگر در آگهی های استخدامی به دنبال آن فرد بگردیم، کار به شکل احسن انجام نمی شود و ما از تبلیغ برگه های کاغذی به همین راحتی ناامید می شویم و گمان می کنیم که توزیع تراکت صرفه ای برایمان ندارد.
به همین دلیل است که شرکت های پخش تراکت تشکیل شده اند و هر کدام ویژگی های خاص خود را هم دارند؛ منظور از ویژگی، “سلیقه توزیع تراکت” می باشد. زیرا این شرکت ها با توجه به اصول خود کار تبلیغی شما را انجام می دهند مگر اینکه خودتان در این کار حرفه ای باشید و به آنها بگویید که چطور این کار را انجام دهند. البته نظر شما در کار تبلیغات ممکن است صدمه به تبلیغات هم بزند!
برای انجام کارهای بزرگ، باید با افراد بزرگ هم کار کرد
هزینه پخش تراکت
بحث بسیار مهمی که درباره توزیع تراکت وجود دارد، نحوه محاسبه قیمت آن می باشد.
به دلیل این که اتحادیه مشخصی در این کار وجود ندارد که مبلغ مقطوعی را مشخص کند، قیمت های متفاوتی در این حرفه موجود است. روی همین حساب تمام محاسبات توافقی می باشد و از این موضوع اصلاً تعجب نکنید. یعنی به صورت خود جوش، هر پروموتر (تراکت پخش کن) و یا شرکت، قیمت های خاص خود را با توجه به کیفیت توزیع وضع می کند.
همچنین قیمت توزیع تراکت نسبت به نوع توزیع برگه سنجیده می شود؛ مثلاً قیمت پخش لای درب منازل با روش دست به دست متفاوت است. (ما در انتها نوع قیمت ها و هزینه های پخش تراکت را به شما خواهیم گفت.)
البته دقت کنید که هزینه های ریز را نیز قبل از شروع کار مطرح کنید، مانند: پول چسب، اینترنت جهت ردیابی، هزینه ایاب و ذهاب نیرو و… که معمولاً توافقی می باشند. این هزینه ها شاید برای شما اهمیتی نداشته باشند، اما برای نیروی پروموتر از اهمیت بالایی برخوردار است. پس بهتر است قبل از شروع کار به فکر این مسائل هم باشید تا در انتها به مشکل بر نخوردید.
انواع روش های پخش تراکت
برای پخش کردن تراکت، 9 روش مهم و اصلی وجود دارد:
پخش کردن لای درب منازل
گذاشتن لای برف پاک کن ماشین
چسباندن کنار آیفون
چسباندن کف زمین
پخش به صورت دست به دست
گذاشتن در نایلکس
پخش ساعتی
دریاف کارت از مغازه دارها
تراکت پخش کنی روزمزد
در ادامه با این 9 روش به طور کامل آشنا خواهید شد اما قبل از آن، پیشنهاد می کنم صوت زیر را که به طور مختصر مهم ترین انواع روش های پخش تراکت در تهران را برای شما توضیح داده مشاهده کنید تا با یک پیش زمینه ای نسبت به آن ها، به سراغ مطالعه متن کامل آن ها بروید. همچنین می توانید با مطالعه مقاله روش های پخش تراکت با این شیوه ها و اصولشان به طور مفصل تر آشنا شوید.

1. پخش کردن لای درب منازل
احتمالاً همه شما با این روش آشنایی دارید. روشی سنتی که از همان ابتدا که تراکت رونق گرفت، برای پخش مورد استقاده قرار گرفت.
در این روش، افراد در هر خانه ای به تعداد مشخصی تراکت می‌اندازند تا اعضای آن ساختمان یا خانه، بتوانند با مطالعه آن تراکت، با محصولات و خدمات شرکت تبلیغ کننده آشنا شوند.
این شیوه هنوز هم رونق بسیار زیادی دارد و متداول ترین نوع توزیع به حساب می‎آید. همچنین هزینه پخش آن معمولاً به صورت تعدادی محاسبه می‌شود.
2. گذاشتن لای برف پاک کن ماشین
این شیوه هم که از همان نامش مشخص است چه نوع روشی است و تراکت چگونه توزیع می‌شود. تراکت پخش کن، تراکت ها را به راحتی زیر برف پاک کن ماشین ها قرار می‌دهد! هزینه پخش آن هم تعدادی است.

3. نصب به صورت برچسبی
این روش زیر مجموعه های زیادی دارد که به برخی از آن ها اشاره می‌کنیم.
نصب به صورت دو چسب یا یک چسب در کنار منازل و آیفون ها
نصب برچسب های تبلیغتی در کنار منازل و آیفون ها
چسباندن تراکت های تبلیغاتی در خیابان، ستون ها، تیر برق ها و… به وسیله چسب های کاغذی یا سیریش
چسباندن تراکت های چسبی بر روی زمین
و…
هزینه توزیع آن ها هم معمولاً با توجه به تعداد محاسبه می‌شود.
4. چسباندن کف زمین
در این شیوه هم، تراکت پخش کن با چسب، پوستر یا برچسب یا همان تراکت را به کف زمین چسبانده تا هر عابری که از آن مکان عبور می کند، توجهش به آن جلب شده و تبلیغات را مشاهده کند.
یک تراکت پخش کن، نماد کسب و کار شماست
5. پخش به صورت دست به دست
در این روش پروموتر در مکان مشخصی قرار می‌گیرد و به هر عابری که از آن مکان رد می‌شود، تراکتی می‌دهد.
احتمالاً شما هم زیاد دیده باشید افرادی که جلوی درب مغازه، ابتدای کوچه ها یا هر مکان دیگری ایستاده اند و به پخش کردن تراکت می‌پردازند. به این روش اصطلاحاً “دست به دست” گفته می‌شود که هزینه پخش آن با توجه به تعداد ساعت های پخش، محاسبه و پرداخت می‌شود.
روش دست به دست یکی از موثر ترین روش های پخش تراکت است
6. گذاشتن در نایلکس
مغازه ها و صاحبان آن ها هم می‌توانند مورد خوبی برای تبلیغات باشند. به این ترتیب که تعدادی تراکت در نایلکس گذاشته و به هر مشتری هنگام تحویل کالا، آن را هم تحویل می دهند. به همین دلیل خیلی از افراد هنوز هم از این شیوه برای پخش کارت ویزیت یا تراکت استفاده می‌کنند تا افراد بیشتری با کسب و کارشان آشنا شوند. هزینه این نوع پخش هم معمولاً به صورت تعدادی است.
7. پخش ساعتی
به این دلیل به این روش پخش تراکت ساعتی می گویند که نمی دانند در یک ساعت چند عدد کارت پخش می شود.
همچنین قیمت پخش همراه با گفتن یک دیالوگ متفاوت می شود. آقایان معمولاً قبول می کنند که دیالوگی بگویند و خانم ها به مراتب کمتر این کار را انجام می دهند. بلندی صدا هم در این روش بی تأثیر روی قیمت نیست. البته که صدا اگر خیلی بلند باشد فرد را داد زن می نامند که در ادامه به آن هم اشاره خواهیم کرد.
در این روش برای اینکه متوجه شوید کارت پخش کن در طول کار وقت تلفی نکرده باشد، نرم افزار Life 360 را نصب کرده و نیرو را بصورت آنلاین مشاهده نمایید. اگر می خواهید خیلی دقیق تر ببینید با نرم افزار life 360 موقعیتش را شناسایی کنید و با what’sApp صدای او را بشنوید. در اینصورت هیچ راه فراری برای پروموتر نگذاشته اید.

8. دریافت کارت از مغازه دارها
شیوه بعدی توزیع برگه تبلیغاتی که به نوعی زیر مجموعه روش ساعتی هم محسوب می شود به صورت دریافت کارت از مغازه دارها می باشد. به این معنی که یک برگه به مغازه دار داده شود و یک کارت گرفته شود.
9. تراکت پخش کنی روز مزد
این روش “داد زن” می نامند زیرا اهمیتی ندارد که چه تعداد تراکت توزیع می شود. موضوع مهم تعداد مشتری هایی است که توسط آن نیرو جذب می شوند. در تراکت پخش کنی روز مزد نباید بی حال بود؛ زیرا مشتری به جای جذب شدن، دفع می شود.! سعی کنید خودتان پروموتر را تغذیه کنید تا با روحیه بیشتری فعالیت کند.
در این شیوه عرضه کننده اوراق تبلیغی باید هر ساعت یک بار استراحت کند و گلویی تازه کند، همچنین حساس بودن روی این موضوع برای او آزار دهنده است. داشتن تراکت در دست پروموتر هم ضروری است؛ چون شاید افراد اکنون به آن تبلیغ توجهی نکنند و در مسیر برگشت به برگه تبلیغی توجه کنند.
تراکت پخش کنی روز مزد میتواند مشتریان زیادی برای شما جذب کند و از اجاره مغازه در بحر خیابان شما را منصرف کند. اگر دیده باشید تراکت پخش کنی های روز مزد برای ادارات و مغازه هایی که داخل کوچه، پس کوچه، پاساژ و هر جایی که دید ندارد فعالیت می کنند.
همچنین داد زن یا تراکت پخش کن ثابت در اصل نماد کسب و کار شما هم محسوب می شود؛ پس هر چقدر آراسته تر باشد برای شما سود آور تر است.
کلیپ زیر هم می تواند این روش ها را به طور کامل تر برای شما مرور کند.

نرخ پخش تراکت بزرگی
در این مقاله سعی شد تمامی جوانب توزیع تراکت به طور کلی مورد بررسی قرار بگیرد و به شما اطلاعات مناسبی داده شود. امیدوارم به خوبی به مسائل مربوط به تراکت مسلط شده باشید و بتوانید به بهترین شکل ممکن تراکت های خود را توزیع کنید.
برای این کار می توانید به ما هم اعتماد کنید و با مراجعه به صفحه لیست قیمت پخش تراکت صفر تا صد تبلیغات خود را به ما سپرده تا بهترین نتیجه ممکن را از تبلیغات بگیرید.
اما بگذارید لیست قیمت های پخش تراکت را همین جا به شما بگویم تا با آگاهی بیشتری اقدام به ثبت سفارش کنید:
پخش به صورت ثابت (نیروی آقا یا خانم): هر ساعت 20 هزار تومان
پخش 1000 عدد تراکت A5: گذاشتن لای درب و برچسب زدن: (60 هزار تومان) | چسباندن تراکت به صورت دو چسب: (90 هزار تومان)
پخش 1000 عدد تراکت A4: چسباندن دو سمت تراکت (130 هزار تومان)
پخش 100 عدد لیبل: به صورت چسباندن کف زمین (40 هزار تومان)
موفق باشید…

پخش تراکت بزرگی

پخش تراکت مجموعه بزرگی

  • چسبان
  • مویرگی
  • مردمی (دادزن)
  • پخش تراکت انتخاباتی
  • نمایشگاه ها
  • رستوران و کافی شاپ ها
  • حوزه هنر
  • بیمه و سازمان های دولتی
  • حوزه درمان
  • توزیع تراکت آموزشگاه ها
  • افتتاحیه ها
  • سالن ها و کلینیک های زیبایی

2. مشاوره تبليغاتي مجموعه بزرگي

  • ✔️ آناليز كسب و كار شما با تراكم منطقه اي
  • ✔️ آناليز كسب و كار شما باتوجه به نياز عرضه و تقاضا
  • ✔️ ارائه راهكارهاي مناسب جهت شيوه درست تبليغات
  • ✔️ آموزش هاي اوليه تجارت ( رنگ شناسي ، اصول تبليغات ، ارتباط و نظم ، پخش تراکت و … )
  • ✔️ برنامه ريزي تبليغاتي با توجه به بودجه مورد نظر
  • ✔️ آناليز كارشناسي شده براي قيمت گذاري جذاب بازار
  • ✔️ آموزش هاي اوليه برخورد با پرسنل و مشتري

3. نصب حرفه ای پوستر

  • نصب در محل های پر تردد
  • نصب با اسپری و چسب کاغذی

پخش تراکت در تهران

پخش تراکت تخصصی مجموعه بزرگی با بهره گیری از فناوری های نوین و برنامه ریزی مدبرانه و استفاده از نیروی انسانی متخصص و با انگیزه جوان و کارامد سعی در پر کردن خلا تبلیغاتی و جذب مشتری برای مجموعه های طرف قرارداد خود دارد.

پخش تراکت

پخش تراکت بزرگی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

" مشاوره / سفارش "0936-810-5297
بستن