🌟 وظایف یک پروموتر 🌟

وظایف پروموتر در ایرانپروموتر همان طوری که در مقاله قبلی هم به این موضوع اشاره کردیم به شخصی گفته می شود که وظیفه آن شناساندن یا معرفی یک محصول یا برند خاص به مخاطبین است و در کل هر محصولی برای اینکه به یک برند شناخته شده و مشهور تبدیل شود حتماً باید توسط شخصی معرفی شود.

به طور حتم انجام هر کاری می تواند ساعت های مهم و ارزشمندی را در طول زندگی یک فرد به خودش اختصاص دهد. به همین دلیل این مورد از اهمیت زیادی برخوردار است.استخدام تراکت پخش کنتراکت پخش کندر این میان یک شخص پروموتر باید درباره محصول یا خدماتی که قرار است به دیگران معرفی کند اطلاعات کامل داشته باشد.

هر شخصی با توجه به مهارت، توانایی، استعداد و علاقه ای که دارد در یک زمینه خاص شروع به کار می کند.

از ویژگی های محصول گرفته تا نقاط ضعف و قدرت، بررسی سود و زیان، استفاده یا عدم استفاده، مزیت رقابتی، دلایل مقایسه ای و غیره. تمام اینها و خیلی از موارد دیگر که پروموتر باید به خوبی از آن آگاه باشد.در حقیقت یک شخص پروموتر باید در بازار هدفی که برای آن تعیین شده حرکت نماید. این اشخاص باید یک ارتباط خوب و دوستانه با مدیران فروش و مدیران بازاریابی برقرار کنند و هر آنچه را که درباره محصول، بازار هدف و همچنین چگونگی ارتباط سازی با مشتریان احتمالی را نمی دانند از مدیران خود بپرسند و این یعنی این افراد باید مدام در حرکت و تکاپو و دریافت اطلاعات از دیگران باشند.وظایفی که یک پروموتر بر عهده داردپروموتر باید تمام مسئولیت های خودش را در قبال خودش به صورت کامل بپذیرد و این را بداند که برای رسیدن به موفقیت فردی در کسب و کارش چه کارهایی لازم است انجام دهداین افراد باید سازمان پذیر باشند و به تمامی قوانین و سیاست های کلی سازمان پایبند باشند

باید هر روز اطلاعات جدیدی بیاموزنداین اشخاص اگر قصد موفق شدن را دارند باید در ارتباط با مدیران بالا دستی خود یک سوال کننده و عمل کننده خوب و حرفه ای باشندپروموتر باید تا جای ممکن هم در بیرون و هم در درون سازمان، خوش برخورد، پر انرژی، سخت کوش و با اراده باشد

پروموتر بایستی طبق برنامه هایی که از وی خواسته می شود، عمل کنداز وظایف پروموتر این است که این افراد باید طبق اصول تیمی پیش برونداشخاص پروموتر تا جایی که می توانند باید طبق برنامه از پیش تعیین شده و بر اساس توانمندی ها و خلاقیت های فردی حرکت کنند و این یعنی همواره باید یک گام به جلو بردارندپروموتر بایستی جایگاه مشتری را در موفقیت های فردی و سازمانی خودش درک کنداین افراد برای رسیدن به موفقیت و حرفه ای شدن

یکی از این دو وظیفه در ارتباط با خودش و دیگری هم در ارتباط با سازمان یا کسب و کاری است که در آن متعهد به انجام کار است. یکی از مواردی که به عنوان یک اصل فردی و اجتماعی در جوامع امروز شناخته می شود، کار است.

 

پخش تراکت بزرگی

پخش تراکت مجموعه بزرگی

  • چسبان
  • مویرگی
  • مردمی (دادزن)
  • پخش تراکت انتخاباتی
  • نمایشگاه ها
  • رستوران و کافی شاپ ها
  • حوزه هنر
  • بیمه و سازمان های دولتی
  • حوزه درمان
  • توزیع تراکت آموزشگاه ها
  • افتتاحیه ها
  • سالن ها و کلینیک های زیبایی

2. مشاوره تبليغاتي مجموعه بزرگي

  • ✔️ آناليز كسب و كار شما با تراكم منطقه اي
  • ✔️ آناليز كسب و كار شما باتوجه به نياز عرضه و تقاضا
  • ✔️ ارائه راهكارهاي مناسب جهت شيوه درست تبليغات
  • ✔️ آموزش هاي اوليه تجارت ( رنگ شناسي ، اصول تبليغات ، ارتباط و نظم ، پخش تراکت و … )
  • ✔️ برنامه ريزي تبليغاتي با توجه به بودجه مورد نظر
  • ✔️ آناليز كارشناسي شده براي قيمت گذاري جذاب بازار
  • ✔️ آموزش هاي اوليه برخورد با پرسنل و مشتري

3. نصب حرفه ای پوستر

  • نصب در محل های پر تردد
  • نصب با اسپری و چسب کاغذی

وظایف یک پروموتر

پخش تراکت تخصصی مجموعه بزرگی با بهره گیری از فناوری های نوین و برنامه ریزی مدبرانه و استفاده از نیروی انسانی متخصص و با انگیزه جوان و کارامد سعی در پر کردن خلا تبلیغاتی و جذب مشتری برای مجموعه های طرف قرارداد خود دارد.

پخش تراکت

پخش تراکت بزرگی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

" مشاوره / سفارش "0936-810-5297
بستن