🌟 معرفی بازاریابی خدمات 🌟

مدیریت بازاریابی خدماتپیش از این مطلب برای شما درباره بازاریابی و انواع بازاریابی پرداخت اما در میان این مطالب مهم در خصوص افزایش مشتریان به معرفی یکی از بهترین انواع بازاریابی یعنی بازاریابی خدمات خواهیم پرداخت.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید اگر شما هم یک شرکت ارائه دهنده خدمات هستید.همچنین به یاد داشته باشید که گروه تبلیغاتی بزرگی به عنوان یکی از اصلی ترین گروه های مشاوره تبلیغات در ایران این افتخار را دارد که با ارائه خدمات بسیار زیادی در خصوص چاپ تراکت و همچنین طراحی تراکت با شما همراه خواهدبود.در بازاریابی خدماتی کارکنان نقش عمده ای در جذب مشتری دارند این جنبه از بازاریابی خدماتی موضوع تازه ای را مطرح ساخته است که آن را بازاریابی داخلی می نامند. بدین معنی که کارکنان در داخل سازمان برای موفقیت سازمانهای خدماتی نقش حیاتی دارند.همچنین به یاد داشته باشید که گروه تبلیغاتی بزرگی به عنوان یکی از فعال ترین گروه های تبلیغاتی در ایران با ارئه خدمات بسیار زیادی با شما همراه خواهد بود که میتوانید در ادامه با برخی از مهمترین این خدمات آشنا شوید:طراحی تراکت چاپ تراکتآمیخته بازاریابی خدماتشامل هفت عامل می باشد :۱- محصول : دو عامل در این ضمیمه وجود دارد    الف) حق انحصاری : یکی از ویژگیهای هر محصول جدید ، قابلیت اختراع و حق امتیاز آن است.   ب) نام و نشان : که از زمینه های مهم در بازاریابی محصولات است.۲- قیمت : در فعالیتها و بازاریابی خدمات قیمت با روشهای مختلفی تعیین می گردد. مانند : قیمت تمام شده یا هزینه بعلاوه سود، یا روش نرخ بازگشت سرمایه گذاری.۳- توزیع یا مکان : به دلیل تفکیک نا پذیر بودن خدمات از ارائه دهندگان آن عامل توزیع در استراتژی بازاریابی خدمات اهمیت بسیاری دارد. مکان هم در عامل جذب مشتری از اهمیت برخوردار است.۴- ترفیع : در بسیاری از موارد روشهای ترفیعی محصولات و خدمات مشابه اند اما روابط عمومی یکی از روش های مهم در خدمات محسوب می شود.۵- کارکنان : افراد سازمان خدماتی یا کارکنانی که خدمات را به مشتریان ارائه می دهند عوامل اصلی بازاریابی خدماتی به حساب می آید. زیرا بسیاری از مشتریان ارائه دهندگان خدمات رابه نام سازمان می شناسند.انواع بازاریابی خدمات۶- امکانات و دارائیهای فیزیکی :  در زمینه خدمات علاوه بر تاسیسات و امکانات مشهود باید به امکانات غیر مشهود نیز توجه کنیم.۷- مدیریت عملیات با فرآیند : مدیریت عملیات ، موجود بودن و کیفیت مناسب پایدار خدمات را تضمین می کند. وظیفه و نقش این عنصر آمیخته بازاریابی خدمات ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای خدمات است.آینده خدمات ، همرا با پیشرفت تکنولوژی و سرعت فزاینده دگرگونی ها بسیاری از زمینه ای خدماتی در حال تغییر است . این تغییرات خود ایجاد کننده انواع خدمات تازه ای است که برای اداره آنها به مدیران کار آمد در همه زمینه ها از جمله مدیریت بازاریابی خدمات نیاز داریم .گروه تبلیغاتی بزرگی این افتخار را دارد که با ارائه خدمات بسیار زیادی با شما همراه باشد.شما میتوانید در ادامه با برخی از این خدمات آشنا شوید:پخش تراکتاجرای سمپلینگ و پروموشن

پخش تراکت بزرگی

پخش تراکت مجموعه بزرگی

  • چسبان
  • مویرگی
  • مردمی (دادزن)
  • پخش تراکت انتخاباتی
  • نمایشگاه ها
  • رستوران و کافی شاپ ها
  • حوزه هنر
  • بیمه و سازمان های دولتی
  • حوزه درمان
  • توزیع تراکت آموزشگاه ها
  • افتتاحیه ها
  • سالن ها و کلینیک های زیبایی

2. مشاوره تبليغاتي مجموعه بزرگي

  • ✔️ آناليز كسب و كار شما با تراكم منطقه اي
  • ✔️ آناليز كسب و كار شما باتوجه به نياز عرضه و تقاضا
  • ✔️ ارائه راهكارهاي مناسب جهت شيوه درست تبليغات
  • ✔️ آموزش هاي اوليه تجارت ( رنگ شناسي ، اصول تبليغات ، ارتباط و نظم ، پخش تراکت و … )
  • ✔️ برنامه ريزي تبليغاتي با توجه به بودجه مورد نظر
  • ✔️ آناليز كارشناسي شده براي قيمت گذاري جذاب بازار
  • ✔️ آموزش هاي اوليه برخورد با پرسنل و مشتري

3. نصب حرفه ای پوستر

  • نصب در محل های پر تردد
  • نصب با اسپری و چسب کاغذی

معرفی بازاریابی خدمات

پخش تراکت تخصصی مجموعه بزرگی با بهره گیری از فناوری های نوین و برنامه ریزی مدبرانه و استفاده از نیروی انسانی متخصص و با انگیزه جوان و کارامد سعی در پر کردن خلا تبلیغاتی و جذب مشتری برای مجموعه های طرف قرارداد خود دارد.

پخش تراکت

پخش تراکت بزرگی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

" مشاوره / سفارش "0936-810-5297
بستن