🌟 تاریخچه سی آر ام 🌟

مهمترین مباحت درباره تاریخچه سی آر امدر مطالب قبلی برای شما درباره سی آر ام و همچنین مهمترین ویژگی های این ابزار مدیریت ارتباط با مشتری صحبت کردیم و گفتیم که چه تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری و همچنین پایداری مشتری های پیشین دارد اما در ادامه این مطلب هدف را بر این موضوع قرار داده ایم که برای شما دبراره مهمترین اصول درباره تاریخچه سی آر ام  این محصول و نرم افزار کاربردی صحبت کنیم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.گروه تبلیغاتی بزرگی این افتخار را دارد که با ارائه خدمات بسیار زیادی با شما همراه باشد.شما میتوانید در ادامه با برخی از این خدمات آشنا شوید:طراحی تراکت چاپ تراکتشاید بتوان تاریخچه سی آر ام و ظهور مباحث مرتبط به CRM را در سه دوره زیر خلاصه نمود:الف) دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه):ابتکارات فورد در بکارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی، یکی از مهمترین شاخص‌های این دوره می باشد. هر چند تغییر شیوه تولید باعث شد که محدوده انتخاب مشتریان از نظر مشخصه‌های محصول کاهش یابد (نسبت به تولیدات صنایع دستی) اما محصولات تولید شده به روش جدید از قیمت تمام شده پایین تری برخوردار شدند. به عبارتی دیگر در انتخاب روش تولید انبوه از سوی فورد، افزایش کارایی و صرفه اقتصادی مهمترین اهداف پیش بینی شده بودند.این اولین گام برای تاریخچه سی آر ام بود.تاریخ سی آر امب) دوره انقلاب کیفیت (تولید انبوه تا بهبود مستمر):این دوره هم‌زمان با ابتکار شرکت‌های ژاپنی مبنی بر بهبود مستمر فزآیندها آغاز شد. این امر به نوبه خود به تولید کم هزینه تر و با کیفیت تر محصولات منجر شد. با مطرح شدن روشهایی نوین مدیریت کیفیت مانند TQM این دوره به اوج خود رسید. اما با افزایش تعداد شرکت‌های حاضر در عرصه رقابتی و گسترش فرهنگ حفظ و بهبود کیفیت محصول (از طریق ابزارهای مختلف کیفیتی)دیگر این مزیت رقابتی برای شرکتها پیشرو و کارساز نبوده و لزوم یافتن راه‌های جدیدی برای حفظ مزیت رقابتی احساس می شد.این موضوع را دومین گام برای نگارش تاریخچه سی آر ام میدانیم.ج) دوره انقلاب مشتری (بهبود مستمر تا سفارشی‌سازی انبوه):در این دوره با توجه به افزایش توقع مشتریان، تولید کنندگان ملزم شدند محصولات خود را با هزینه کم، کیفیت بالا و تنوع زیاد تولید کنند. به معنای دیگر تولید کنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف به یافتن راه‌هایی برای رضایت مشتریان سابق خود معطوف نمایند.این آخرین گام تاریخچه سی آر ام برای شکل گیری به نوع امروزی است.شما میتوانید در ادامه و با کلیک بر روی لینک های زیر با برخی از مهمترین خدمات گروه تبلیغاتی بزرگی همراه باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سایت نیز میتوانید به بخش درباره ما مراجعه کنید.پخش تراکتاجرای سمپلینگ و پروموشن

پخش تراکت بزرگی

پخش تراکت مجموعه بزرگی

  • چسبان
  • مویرگی
  • مردمی (دادزن)
  • پخش تراکت انتخاباتی
  • نمایشگاه ها
  • رستوران و کافی شاپ ها
  • حوزه هنر
  • بیمه و سازمان های دولتی
  • حوزه درمان
  • توزیع تراکت آموزشگاه ها
  • افتتاحیه ها
  • سالن ها و کلینیک های زیبایی

2. مشاوره تبليغاتي مجموعه بزرگي

  • ✔️ آناليز كسب و كار شما با تراكم منطقه اي
  • ✔️ آناليز كسب و كار شما باتوجه به نياز عرضه و تقاضا
  • ✔️ ارائه راهكارهاي مناسب جهت شيوه درست تبليغات
  • ✔️ آموزش هاي اوليه تجارت ( رنگ شناسي ، اصول تبليغات ، ارتباط و نظم ، پخش تراکت و … )
  • ✔️ برنامه ريزي تبليغاتي با توجه به بودجه مورد نظر
  • ✔️ آناليز كارشناسي شده براي قيمت گذاري جذاب بازار
  • ✔️ آموزش هاي اوليه برخورد با پرسنل و مشتري

3. نصب حرفه ای پوستر

  • نصب در محل های پر تردد
  • نصب با اسپری و چسب کاغذی

تاریخچه سی آر ام

پخش تراکت تخصصی مجموعه بزرگی با بهره گیری از فناوری های نوین و برنامه ریزی مدبرانه و استفاده از نیروی انسانی متخصص و با انگیزه جوان و کارامد سعی در پر کردن خلا تبلیغاتی و جذب مشتری برای مجموعه های طرف قرارداد خود دارد.

پخش تراکت

پخش تراکت بزرگی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

" مشاوره / سفارش "0936-810-5297
بستن