🌟 بررسی انواع بازاریابی 🌟

شناخت انواع بازاریابیپیش از این مطلب برای شما درباره شیوه های مختلفی از تبلیغات چاپی و همچنین تبلیغات غیر چاپی صحبت کردیم اما در ادامه این مطلب هدف را بر این موضوع قرار داده ایم که پیرو محتوای پیشین که به بررسی بازاریابی پرداخت در این مطلب به بررسی انواع بازاریابی بپردازیم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما اگر به دنبال یک بازاریابی مناسب هستید بسیار مفید خواهد بود.همچنین به یاد داشته باشید که گروه تبلیغاتی بزرگی به عنوان یکی از فعال ترین گروه های تبلیغاتی در ایران با ارئه خدمات بسیار زیادی با شما همراه خواهد بود که میتوانید در ادامه با برخی از مهمترین این خدمات آشنا شوید:طراحی تراکت چاپ تراکتمعرفی انواع بازاریابیبازاریابی خود (شخصی) Personal Marketing بازاریاب موفق کسی است که پیش از هر نوع فعالیت در انواع بازاریابی برای محصول یا سازمان بتواند تواناییهای خود را به درستی بشناساند.بازاریابی شخصی یعنی تمام فعالیتهایی که برای ایجاد، حفظ یا تغییر طرز فکر و برداشت رقبا و دیگران نسبت به فرد انجام می گیرد.این نوع  از انواع بازاریابی اگر چه در مورد شخصیتهای سیاسی، ورزشی، هنری، ادبی و علمی مطرح است می تواند برای هر کس در هر جا از استخدام تا ازدواج و دیگر امور زندگی موثر و مفید باشد.بازاریابی شخصی باعث افزایش اعتماد به نفس، امید و کامیابی افراد می شود. در این نوع بازاریابی باید حد اعتدال را در نظر بگیریم و با ترفندها ، فنون و شیوه های اجرای آن آشنا باشیم. بازاریابی شخصی یعنی شناساندن و عرضه قابلیتها و تواناییهای خود به افرادی که خواهان و نیازمند آن هستند.تفاوت های انواع بازاریابیچه بسیار افرادی که دارای استعدادها و تخصصها و ایده های بسیارارزنده ای بوده، می توانسته اند پاسخگوی نیازهای فردی و اجتماعی بسیاری باشند، اما به علت عدم توانایی در بازاریابی خود، در حوزه هایی محدود فعال بوده، یا منزوی و مایوس مانده اند.بازاریابی سازمان بازاریابی سازمان یعنی تمام فعالیتهایی که باعث ایجاد ، تغییر یا حفظ طرز تلقی، رفت ار و برداشت مخاطبان نسبت به سازمان می شود. مسئولان روابط عمومی سازمانها بازاریابانی هستند که می توانند سازمان را در جامعه بدرستی بشناسانند و تصویری از آن ارائه دهند. در بازاریابی سازمان باید تجسم و تصور مردم را نسبت به سازمان بدقت ارزیابی کرد و آن را بهبود بخشید.انواع بازاریابی را بهتر بشناسیمبازاریابی خدماتی در این نوع  از انواع بازاریابی مدیران چندان فعال نبوده اند ، اما سازمانهای خدماتی که اصول بازاریابی را پذیرفته اند و برنامه های خود را به پایه چهار عنصر آمیخته بازاریابی بنا کرده اند به نتایج مثبتی رسیده اند. میزان استفاده از خدمات و اشتغال به کار های خدماتی در همه جوامع رو به افزایش است و هرچه تجارب و فعالیتها پیچیده تر باشد امور خدماتی رشد بیشتری می یابد.ویژگیهای امور خدماتی ۱- ناملموس بودن : خدنات ناملموس هستند یعنی نمی توان آنها را پیش از خرید دید ، لمس کرد یا حس نمود. وظیفه اصلی بازاریابی خدمات این است که به گونه ای خدمت را قابل لمس کند یا مطیع کار بر آنها را نشان دهد. ۲- نامشابه بودن و ناپیوستگی : امور خدماتی ممکن است از لحاظ کیفیت خوب یا بد باشد. با استفاده از خطوط تولیدی پیشرفته کیفیت محصولات دارای پیوستگی و تدام بیشتری شده است اما خدمات همیشه متغیرند.چند نمونه از انواع بازاریابی۳- تفکیک نا پذیری : در اغلب موارد مصرف کنندگان نه می توانند و نه می خواهند تا خدمت را از ارائه دهنده آن و وضعیت و شرایط دریافت خدمات جدا سازند. ۴- غیر قابل ذخیره بودن : ذخیره خدمات با محصولات متفاوت است . با توجه به چهار ویژگی خدمات می توان محصولات را از خدمات متمایز ساخت . موسسات گوناگونی وجود دارند که خدماتی – تولیدی هستند و ترکیبی از محصولات ملموس و نا ملموس را ارائه می دهند.گروه تبلیغاتی بزرگی این افتخار را دارد که با ارائه خدمات بسیار زیادی با شما همراه باشد.شما میتوانید در ادامه با برخی از این خدمات آشنا شوید:پخش تراکتاجرای سمپلینگ و پروموشن

پخش تراکت بزرگی

پخش تراکت مجموعه بزرگی

  • چسبان
  • مویرگی
  • مردمی (دادزن)
  • پخش تراکت انتخاباتی
  • نمایشگاه ها
  • رستوران و کافی شاپ ها
  • حوزه هنر
  • بیمه و سازمان های دولتی
  • حوزه درمان
  • توزیع تراکت آموزشگاه ها
  • افتتاحیه ها
  • سالن ها و کلینیک های زیبایی

2. مشاوره تبليغاتي مجموعه بزرگي

  • ✔️ آناليز كسب و كار شما با تراكم منطقه اي
  • ✔️ آناليز كسب و كار شما باتوجه به نياز عرضه و تقاضا
  • ✔️ ارائه راهكارهاي مناسب جهت شيوه درست تبليغات
  • ✔️ آموزش هاي اوليه تجارت ( رنگ شناسي ، اصول تبليغات ، ارتباط و نظم ، پخش تراکت و … )
  • ✔️ برنامه ريزي تبليغاتي با توجه به بودجه مورد نظر
  • ✔️ آناليز كارشناسي شده براي قيمت گذاري جذاب بازار
  • ✔️ آموزش هاي اوليه برخورد با پرسنل و مشتري

3. نصب حرفه ای پوستر

  • نصب در محل های پر تردد
  • نصب با اسپری و چسب کاغذی

بررسی انواع بازاریابی

پخش تراکت تخصصی مجموعه بزرگی با بهره گیری از فناوری های نوین و برنامه ریزی مدبرانه و استفاده از نیروی انسانی متخصص و با انگیزه جوان و کارامد سعی در پر کردن خلا تبلیغاتی و جذب مشتری برای مجموعه های طرف قرارداد خود دارد.

پخش تراکت

پخش تراکت بزرگی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

" مشاوره / سفارش "0936-810-5297
بستن