🌟 اهمیت تقسیم بندی تبلیغات سیاسی 🌟

۴ – تبلیغ خاکستری : ممکن است منبع مشخص یا نا مشخص باشد و احتمال دارد اطلاعات پیام نیز درست یا نادرست باشد.۵ – تبلیغ سیاه : اطلاغات پیام نادرست و ساختگی بوده و هدف منبع نیرنگ آمیز است .اگر در هر یک از این نوع تبلیغات دقت کنیم ̨ در می یابیم که مهمترین ویژگی آنها نادیده انگاشتن نقش مخاطب است . همچنین بعضی ها معتقدند که در تقسیم بندی تبیلغات سیاسی سعی می شود اراده مردم ̨ نگرش و جهان بینی آنان به سوی عوامل تبلیغ جلب گردد . یعنی اینکه مبلغ به جای مخاطب خود فکر می کند و عقاید خود را با آنها تحمیل می کند .شاخصه ها و شگردهای تبلیغات سیاسی۱- انتشارات ۲- خطابه ۳- تظاهرات ۴- نمادین ۵- بمباران تبلیغاتی (جنگ روانی) ۶- شستشوی مغزی ۷- احاله به ارزش ها ۸- اقدامات انحرافی ۹ -مسافرت ۱۰ – تائیدی ۱۱- برشی ۱۲- سکوت۱۳ – زهر گیری ۱۴ – تحقیری ۱۵- بزگ نمایی ۱۶ – تحریفی ۱۷- ابهامی ۱۸ – شایعه سازی۱۹- کذبی ۲۰- یکسونگری ۲۱- استمزاجی ۲۲ -نام گذاری ۲۳ -سوپاپی ۲۴- زمان شناسیتفاوت تبلیغات سیاسی و تجاریبرخی از تفاوت های تقسیم بندی تبیلغات سیاسی و تجاری عبارتند از :* تبلیغات سیاسی در برهه هایی خاص اتفاق می افتد اما تبلیغات تجاری در طول زمان وجود دارد .

تقسیم بندی پنج گانه تبلیغات سیاسیپیش از این مطلب برای شما درباره انواع تبلیغات چاپی و غیز چاپی شیوه های مختلف در پخش تراکت و گونه های متفاوت تبلیغات صحبت کردیم . اما در ادامه این مطلب هدف را بر این امر قرار داده ایم تا اطلاعات بسیار مفیدی را درباره تقسیم بندی تبلیغات سیاسی و تفاوت های آن با سایر تبلیغات در اختیار شما قرار دهیم.با توجه تعاریف پروپاگاندا ( گارث . اس جاوت و ویکتوریا ادراس )تقسیم بندی تبیلغات سیاسی را به پنج نوع است  :۱ -آشوب آفرین یا هیجانی : در این نوع تبلیغ سعی می شود مخاطب به سوی اهداف معین هدایت شود .۲ -تبلیغ وحدت بخش : در این نوع تبلیغ تلاش منبع در راستای منفعل کردن مخاطب است .همچنین به یاد داشته باشید که گروه تبلیغاتی بزرگی به عنوان یکی از فعال ترین گروه های تبلیغاتی در ایران با ارئه خدمات بسیار زیادی با شما همراه خواهد بود که میتوانید در ادامه با برخی از مهمترین این خدمات آشنا شوید:طراحی تراکت چاپ تراکت۳ – تبلیغ سفید : علی رغم اینکه منبع مشخص است اطلاعات و پیام ارسالی از طرف او صحت دارد ̨ تلاش منبع ایجاد اعتبار در نزد مخاطب است .

* محور تبلیغات سیاسی بحث بودن یا نبودن است اما محور تبلیغات اقتصادی بحث سود و زیان است* تبلیغات سیاسی بر برداشت های ذهنی استوار است در حالی که تبلیغات تجاری بر پدیده های قابل لمس استوار است .* تبلیغات سیاسی خود را بر حق و عین صواب می داند و طرف های دیگر را نا حق و نا صواب می داند در حالی که تبلیغات تجاری تنها خود را می ستاید.گروه تبلیغاتی بزرگی این افتخار را دارد که با ارائه خدمات بسیار زیادی با شما همراه باشد.شما میتوانید در ادامه با برخی از این خدمات آشنا شوید:پخش تراکتاجرای سمپلینگ و پروموشن

پخش تراکت بزرگی

پخش تراکت مجموعه بزرگی

  • چسبان
  • مویرگی
  • مردمی (دادزن)
  • پخش تراکت انتخاباتی
  • نمایشگاه ها
  • رستوران و کافی شاپ ها
  • حوزه هنر
  • بیمه و سازمان های دولتی
  • حوزه درمان
  • توزیع تراکت آموزشگاه ها
  • افتتاحیه ها
  • سالن ها و کلینیک های زیبایی

2. مشاوره تبليغاتي مجموعه بزرگي

  • ✔️ آناليز كسب و كار شما با تراكم منطقه اي
  • ✔️ آناليز كسب و كار شما باتوجه به نياز عرضه و تقاضا
  • ✔️ ارائه راهكارهاي مناسب جهت شيوه درست تبليغات
  • ✔️ آموزش هاي اوليه تجارت ( رنگ شناسي ، اصول تبليغات ، ارتباط و نظم ، پخش تراکت و … )
  • ✔️ برنامه ريزي تبليغاتي با توجه به بودجه مورد نظر
  • ✔️ آناليز كارشناسي شده براي قيمت گذاري جذاب بازار
  • ✔️ آموزش هاي اوليه برخورد با پرسنل و مشتري

3. نصب حرفه ای پوستر

  • نصب در محل های پر تردد
  • نصب با اسپری و چسب کاغذی

اهمیت تقسیم بندی تبلیغات سیاسی

پخش تراکت تخصصی مجموعه بزرگی با بهره گیری از فناوری های نوین و برنامه ریزی مدبرانه و استفاده از نیروی انسانی متخصص و با انگیزه جوان و کارامد سعی در پر کردن خلا تبلیغاتی و جذب مشتری برای مجموعه های طرف قرارداد خود دارد.

پخش تراکت

پخش تراکت بزرگی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

" مشاوره / سفارش "0936-810-5297
بستن