🌟 انواع تبلیغات 🌟

همیشه و در تمام کسب و کارهای موفق، مقدار زیادی هزینه برای تبلیغات صرف می شود. اگر شما از تمام کسانی که در کسب و کار خود به یک موفقیت بزرگ و حتی معمولی رسیدند بپرسید، این نکته را به شما می گویند که: برای یک شروع بزرگ در کسب و کار باید حداقل ۶۰ درصد از کل سرمایه خود را به تبلیغات اختصاص دهید و چهره های اصلی هر کسب و کاری تبلیغات آن است. این به این معنی نیست که تمام پایه و اساس رشد کسب و کار تبلیغات باشد، ولی باید این را در نظر بگیرید به کسی اگر اسم شما را نداند شما را صدا نخواهد کرد! در این مقاله قصد داریم انواع تبلیغات را با یکدیگر بررسی کنیم و ببینیم کدام یک از این روش ها، مناسب تر هستند. پس حتماً تا پایان همراه ما باشید…
تبلیغات رادیو و تلویزیون
یکی دیگر از انواع تبلیغات در سر تا سر کشور، رسانه های صوتی و تصویری مانند رادیو و تلوزیون هستند. خب مطمئناً این شیوه از روش پخش تراکت نیز بسیار فراگیرتر است. همچنین در زمان اوج خودش پیشرفته ترین تکنولوژی روز بود.
اما تلویزیون یکی از گران قیمت ترین تبلیغات ها می باشد؛ در صورتی که خیلی از کسب و کارها نیاز به تبلیغات در تلویزیون ندارند. ولی با نشناختن بازار هدف و تحقیق نکردن راجع به اینکه از چه نوع تبلیغاتی می توان بهترین بازخورد را داشت، هزینه های گزافی را برای تبلیغات اشتباه متحمل می شوند. درصورتی که می‌توان با یک چهارم این مبالغ بیشترین بازخورد را در رسانه تصویری دیگری به نام اینستاگرام گرفت.
البته اگر بخواهید به این تیپ از تبلیغات روی بیاورید، باید برنامه های پر بازدید این رسانه ها را مشخص کنید. مثلاً از آنجایی که اخبار 20:30 بازدید بازدید کننده های زیادی دارد، تبلیغات قبل و یا بعد از این خبر موثر است. یا اینکه افرادی که در ماشین هستند تبلیغات رادیو را دنبال می کنند و رادیو جوان پر شنونده ترین شبکه رادیویی می باشد.
تبلیغات سایت
بزرگترین و به صرفه ترین روش تبلیغی امروزه، تبلیغات سایت در گوگل می باشد که می توانید با کمترین هزینه تا هر مدت زمانی که بخواهید طبق یکسری کلمه کلیدی که خودتان انتخاب می کنید در صدر سایت های گوگل باشید. اما هر اقدام و تبلیغی، خوبی ها و بدی های خودش را دارد. مثلاً همان طور که می دانید، سایت ها منحصراً برای یک منطقه نمی باشند و تمام جهان را پوشش می دهند و اگر شما تبلیغاتی در سایت بگذارید، تمام جهانیان می توانند آن را بازدید کنند که البته این بسته به بازدید کننده های آن سایت می باشد.
البته خود گوگل امکان تبلیغ سایت را فراهم کرده است که به Google adv شناخته می شود. به طوری که سایت شما با هر محتوایی که دارد و با هر rank که باشد، با پرداخت هزینه گوگل ادورز به لینک اول هدایت می شوید. هزینه آن هم به تعداد کلیکی که کاربران می کنند تخمین زده می شود که البته این هزینه ها به سختی کلمات کلیدی محاسبه می شوند. یعنی هر چقدر رتبه گرفتن در یک کلمه کلیدی راحت باشد، شما هزینه کمتری می پردازید.
حال در این بین یکسری از سایت ها که بازدید بالایی دارند بنر های تبلیغی در سایت خودشان می گذارند و باعث دیده شدن دیگران می شوند. سایت معروفی که به ازای هر 10 هزار بازدید مبلغ نزدیک به 4 میلیون تومان می گیرد، آپارات می باشد.
به صرفه ترین روش تبلیغی امروزه تبلیغات سایت در گوگل می باشد
شرکت تبلیغات در تهران
در این مقاله سعی شد مهم ترین مزایا و معایب انواع روش های تبلیغاتی مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانید به خوبی و به بهترین شکل ممکن از تبلیغات خود بازخورد خوبی بگیرید. البته این بازخورد گرفتن به نوع تبلیغات شما بستگی دارد و اگر پروموتر متخصصی استخدام نکنید، حتماً دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از یک شرکت متخصص و مجرب در زمینه پخش تراکت کمک بگیرید.
شرکت بزرگی، یکی از همین شرکت هاست که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و یا تبلیغات شما به شیوه های مختلف به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت و تبلیغات در تهران مراجعه کنید و یه با شماره تماس بگیرید.

انواع تبلیغات
در مقاله انواع تبلیغات می خوانید
تبلیغات پخش تراکت
تبلیغات دیجیتالی
تبلیغات مترو
تبلیغات رادیو و تلوزیون
تبلیغات پیامکی
تبلیغات چریکی
تبلیغات سایت
امروزه تبلیغات به روش های مختلف امکان پذیر است و از آنجا که رسانه هایی که در دست مردم است بسیار بیشتر از قبل شده است، راه ها و روش های رساندن اخبار و اطلاعات کسب و کار به گوش مردم راحت تر شده است. اما این به این معنی نیست که تبلیغات سنتی بی تاثیر باشند. این روز ها همه به دنبال تبلیغات تاثیر گذار کم هزینه می گردند که در ادامه همه آن ها را بررسی می کنیم.
تبلیغات پخش تراکت
تبلیغات پخش تراکت برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟
همه مغازه دارهایی که در بحر خیابان و در داخل کوچه که در نقطه کور قرار دارند.
اداره ها، شرکت  ها، مطلب ها، سالن های زیبایی و … که داخل ساختمان های بی تابلو می باشند.
کسب و کار هایی که جا و مکان مشخصی ندارند به دلیل نداشتن سرمایه کافی.
استارت آپ هایی که می خواند محصولات خود را به فروشندگان ارائه دهند.
و همه کسب و کار هایی که باید دیده بشوند.
مطمئناً هر کسی تا به حال یک بار با تبلیغات چاپی موثر و افرادی که کار پخش تراکت را انجام می دهند ‌و یا برگه تبلیغی را به دست مردم می دهند رو برو شده است. تراکت یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات در سراسر دنیا می باشد اما خیلی ها از این شیوه تبلیغی نامید شده اند. دلیلش هم واضح است که بخاطر کار شکنی تراکت پخش کن ها از این روش دلسرد شده اند. زیرا تراکت با طراحی عالی، چاپ مناسب و روش صحیح پخش تاثیر مطلوبی دارد.
اما همچنان پخش تراکت در ایران مرسوم است و در تمام دنیا نیز انجام می شود؛ از جمله کشور های اروپایی و آمریکایی. زیرا آنها به خوبی متوجه بازخورد خوب این شیوه از تبلیغات شده اند و به ارزانی و تاثیر گذاری خوب آن پی برده اند، این ارزانی هم از جهت چاپ و هم از جهت پخش آن می باشد. ما تبلیغات در حوزه توزیع برگه کاغذی را به چند دسته تقسیم کرده ایم که همه آنها را در مقاله پخش تراکت در تهران به صورت کامل توضیح داده ایم که پیشنهاد می کنم حتماً آن را هم مطالعه کنید.
همه کسب و کارهایی که قصد دیده شدن دارند می توانند از روش پخش تراکت استفاده کنند
تبلیغات دیجیتال
تبلیغات دیجیتالی را در عرف، معمولاً با اینستاگرام و تلگرام می شناسند. یعنی اگر شما پیج های اینستاگرام و یا کانال های تلگرام محلی خودتان با اعضای بالا را شناسایی کنید، عملاً همه مخاطبین هدف خود را یافته اید و این کار برای کسب و کار هایی که محدود به آن محل هستند کاملاً مناسب می باشد.
از اینستاگرام شروع می کنیم که در حال حاضر اولویت بیشتری نسبت به تلگرام دارد، زیرا تلگرام فیلتر است. برای تبلیغ در اینستاگرام ابتدا باید به تعداد فالورها و دنبال کننده ها دقت کرد. سپس باید به تعداد لایک ها و ویوها مراجعه کرد که با تعداد فالوور ها مطابقت داشته باشند. زیرا اگر تعداد لایک و بازدید کننده ها خیلی کمتر از فالور ها باید مشخص می شود که پیج فیک است. یعنی تعداد دنبال کننده ها قلابی می باشد و نباید به این دسته از پیج ها اعتماد کرد.
تلگرام هم در گذشته با وجود نرم افزار هایی مانند وایبر و تانگو، محبوبیت زیادی پیدا کرد و همه رقبا را پشت سر گذاشت و محبوب ترین نرم افزار چت آنلاین در ایران شد. این نرم افزار برای کسب و کار ها کانال هایی را ایجاد کرده است که با اضافه کردن ممبر به تعداد افراد یک کانال اضافه می شود. شما می توانید برای گذاشتن تبلیغات خود در این کانال ها با اعضای زیاد اقدام کنید. چرا که اعضای کم جواب گوی کار شما نخواهند بود و همچنین محدود به یک محله ای که شما بخواهید نمی باشد. یعنی عملاً باید به پخش تراکت روی بیاورید. پیشنهاد می کنم حتماً مقاله تبلیغات دیجیتال را که در آن خیلی بیشتر و بهتر به این مسائل پرداخته ایم را هم مطالعه کنید تا اطلاعات خود را در این رابطه افزایش دهید.
تبلیغات در مترو
مترو از جمله وسیله های حمل و نقل زیر زمینی است که موثرتر از اکثر انواع تبلیغات می باشد. اما تنها مشکلی دارد، هزینه زیاد تبلیغات برای نمایش محصول است. زیرا هر نوع اقدام به معرفی هر محصول یا خدماتی هزینه های خیلی گزافی را شامل می شود. اما بزرگ ترین خوبی که دارد این است که همه از این وسیله استفاده می کنند. همه کارمندان، کارگران، بیشتر مدیران، خانواده و نوع قشری از هر جایی که وارد تهران می شوند برای سهولت در رفت و آمد از این وسیله عمومی استفاده می کنند.
ما یک مقاله کامل درباره تبلیغات در مترو برای شما نوشته ایم که در آن به صورت مفصل تمام نکات مربوط به تبلیغات و پخش تراکت و یا برچسب و… پرداخته ایم که توصیه می کنم حتماً آن را هم مطالعه کنید.
البته باید این را به شما بگوییم که باید با توجه به مخاطبان هدف تان و بومی های محلی تان از شیوه های تبلیغی از نوع هوشمندش استفاده کنید؛ در غیر این صورت حتماً بازدهی خوبی نخواهید داشت.
مترو جز وسیله های حمل و نقل زیر زمینی است که موثرتر از اکثر انواع تبلیغات می باشد
موفق باشید…

پخش تراکت بزرگی

پخش تراکت مجموعه بزرگی

  • چسبان
  • مویرگی
  • مردمی (دادزن)
  • پخش تراکت انتخاباتی
  • نمایشگاه ها
  • رستوران و کافی شاپ ها
  • حوزه هنر
  • بیمه و سازمان های دولتی
  • حوزه درمان
  • توزیع تراکت آموزشگاه ها
  • افتتاحیه ها
  • سالن ها و کلینیک های زیبایی

2. مشاوره تبليغاتي مجموعه بزرگي

  • ✔️ آناليز كسب و كار شما با تراكم منطقه اي
  • ✔️ آناليز كسب و كار شما باتوجه به نياز عرضه و تقاضا
  • ✔️ ارائه راهكارهاي مناسب جهت شيوه درست تبليغات
  • ✔️ آموزش هاي اوليه تجارت ( رنگ شناسي ، اصول تبليغات ، ارتباط و نظم ، پخش تراکت و … )
  • ✔️ برنامه ريزي تبليغاتي با توجه به بودجه مورد نظر
  • ✔️ آناليز كارشناسي شده براي قيمت گذاري جذاب بازار
  • ✔️ آموزش هاي اوليه برخورد با پرسنل و مشتري

3. نصب حرفه ای پوستر

  • نصب در محل های پر تردد
  • نصب با اسپری و چسب کاغذی

انواع تبلیغات

پخش تراکت تخصصی مجموعه بزرگی با بهره گیری از فناوری های نوین و برنامه ریزی مدبرانه و استفاده از نیروی انسانی متخصص و با انگیزه جوان و کارامد سعی در پر کردن خلا تبلیغاتی و جذب مشتری برای مجموعه های طرف قرارداد خود دارد.

پخش تراکت

پخش تراکت بزرگی


برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

" مشاوره / سفارش "0936-810-5297
بستن